Is it a joke ? 3rd quest of the event = Reset Senekta which is really appreciated but the fourth what the ????
Posts by Noula
-
-
Please don't post comments that are only meant to troll, especially in discussion threads.
Senpai -
This event would have been nice if we were not limited by 2 purchased/week...
Srsly, I still don't have a decent Lengend. contract so I was counting on this event to get a stock of legend pots transformation but then I noticed we were able to get 2 box of them. Well ok, why not if it's a daily limit, I understand.
But nop, it's just a weekly limit...
Galeas any chance to change this ?! What's the point of having a weekly limit on this ? I feel like being force to buy the other crappy things this event have to offer...
-
Instead of putting Stone in your CS could you think of putting some cosmetics like:
- Dark Poeta Armor/ Weapons Skin
- Beshmundir Armor (+wings)/Weapons skin
- Yamenes weapons skin
- Vasharti''s weapon skin
- lvl 50 abyssal elite armor + weapons skin
A lot of people would be interested by those stuff and spend money for... There is so many way for you to make money... But you get stuck with your P2W vision..
-
Et encore Aion a encore du beau petit monde dessus.. Même si les erreurs de la part de GF & Ncsoft ont tendance à s'accentuer... Entres les faux pas sur la boutique et les patch mal traduit ou avec plus de bug et des fonctionnalité qui disparaisse du jour au lendemain, je trouve que les joueurs sont bien patient.
Bien des MMOs ce serait cassé la figure après sa.. B*** Offline par exemple :p
-
Ahahah !
Pour le coups, je pense que les asmos aussi mais bon, un barrage se dresse entres la porte et nous.
Depuis la fusion, j'ai l'impression que les Hypérion Elyos été des Mogwaï et que les Urtems sont leurs Gremlins tellement c'est sans fin... (d'ailleurs va peut être falloir arrêter de l'arroser le soir de pleine lune ou le transférer coté asmo)
-
En même temps, tout les Elyos de chaque serveurs sont comme des chats devant une pelotte de laine dans cette forto...
Hop, Dux en visuel, perte de toute logique.
Le pire, c'est que depuis 7 mois, vous vous faites avoir par la même "strat"... C'est chaud
-
SI transfert possible il y a, Transfert se sera.
Car si fusion il y a, Urtem-Hyperion se sera
Serveur Français tu désertera, Full Elyos il deviendra.